Silver Partner Acer Gold Eset Partner Technology Provider Gold 2013 HP Registered Reseller DELL Direct Partner Toshiba Microsoft Partner Network

Servis

Kontakt obchodníci:
Bohumil Dach, Karel Kellermann Telefon: +420 376 520 509 Mail: info@hsd.cz
Kontakt sevis:
Adam Primas Telefon: +420 371 651 364 Mail: servis@hsd.cz
Kontakt technici:
Tomáš Oudes, Petr Tichý, Lukáš Kaňka Telefon: +420 371 651 366 (367) Mail: podpora@hsd.cz
Adresa:
Havlíčkova 94, 342 01 Sušice
Novinky na e-mail:

Servis

Naše firma poskytuje servisní služby na širokou škálu IT zařízení. Ať už se jedná o opravu hardwaru nebo softwaru, ať už jste zařízení koupili v naší prodejně nebo jinde, náš servis má pro vás dveře vždy otevřené.

Servis poskytuje tyto služby a opravy zařízení:

  • Počítačové sestavy, notebooky
  • Monitory
  • Tiskárny, kopírky, skenery
  • Telefony firmy Apple
  • Výměna baterií v UPS
  • Konfigurace síťových prvků
  • Vyčistíme Vaše zařízení od prachu
  • A mnoho dalších zařízení z oblasti informačních technologií.

Pokud si nejste jisti, zda může být Váš přístroj u nás opraven nebo se potřebujete domluvit na detailech opravy, pak nás můžete kontaktovat na telefonních číslech servisu nebo nás navštívit v sídle firmy HSD.
Kontaktní informace naleznete v sekcích Profil společnosti a Kontakty.

Detaily servisních zakázek

Každá přijatá zakázka je u nás evidována v databázi a naši zákazníci se tak mohou snadno telefonicky informovat o jejím stavu.
Pokud cena opravy přesáhne určitou hranici (můžete si určit vlastní) nebo je nutné vyměnit hardwarovou komponentu, vždy Vás nejprve kontaktujeme a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. Po dokončení zakázky budete informováni SMS zprávou na Váš mobilní telefon.

Záruka

Zakoupíte-li si u nás libovolné zařízení, máte u něj nárok na bezplatnou diagnostiku po dobu záruky. U reklamovaných zařízení se navíc nemusíte o nic starat, pouze jej přineste k nám a my se už o vše postaráme.

Důležité: záruka a bezplatný servis neplatí v případě zamítnutí reklamace z důvodu poškození zařízení uživatelem (např. mechanické poškození nebo zasažení tekutinou, atd.) nebo softwarovou závadou (např. zavirování, atd.). U všech reklamačních případů postupujeme podle našeho reklamační řádu a podle příslušných platných zákonů.