Naše firma poskytuje servisní služby na širokou škálu IT zařízení. Ať už se jedná o opravu hardwaru nebo softwaru, ať už jste zařízení koupili v naší prodejně nebo jinde, náš servis má pro vás dveře vždy otevřené.
Pokud si nejste jisti, zda může být Váš přístroj u nás opraven nebo se potřebujete domluvit na detailech opravy, pak nás můžete kontaktovat na telefonních číslech servisu nebo nás navštívit v sídle firmy HSD.
Kontaktní informace naleznete v sekcích Profil společnosti a Kontakty.
Každá přijatá zakázka je u nás evidována v databázi a naši zákazníci se tak mohou snadno telefonicky informovat o jejím stavu.
Pokud cena opravy přesáhne určitou hranici (můžete si určit vlastní) nebo je nutné vyměnit hardwarovou komponentu, vždy Vás nejprve kontaktujeme a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. Po dokončení zakázky budete informováni SMS zprávou na Váš mobilní telefon.
Zakoupíte-li si u nás libovolné zařízení, máte u něj nárok na bezplatnou diagnostiku po dobu záruky. U reklamovaných zařízení se navíc nemusíte o nic starat, pouze jej přineste k nám a my se už o vše postaráme.
Důležité: záruka a bezplatný servis neplatí v případě zamítnutí reklamace z důvodu poškození zařízení uživatelem (např. mechanické poškození nebo zasažení tekutinou, atd.) nebo softwarovou závadou (např. zavirování, atd.). U všech reklamačních případů postupujeme podle našeho reklamační řádu a podle příslušných platných zákonů.